הסדרי נגישות חברת מילר חנויות וגלריות בע"מ
מילר חנויות וגלריות בע"מ נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בסניפי מילר - בקניון רמת אביב (תל אביב), בקניון עזריאלי (תל אביב), בקניון שבעת הכוכבים (הרצליה), בקניון G (כפר סבא), בקניון הזהב (ראשון לציון), בקניון ממילא (ירושלים) -
במשרדי חברת מילר חנויות וגלריות בע"מ אין קבלת קהל. ניתן לפנות אלינו דרך הערוצים הדיגיטליים או טלפון שירות הלקוחות.
שירות לקוחות נגיש
- שירות פרונטלי - קבלת קהל בכל אחד מסניפי תכשיטי מילר בהתאם לשעות פתיחת הקניונים.
- דואר אלקטרוני – info@miller.co.il
- פניה באמצעות "צור קשר" באתר (http://www.miller.co.il/he/contacts)
- פניה באמצעות הדואר: רח' התע"ש 8, רמת גן.
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת מילר חנויות וגלריות בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלתם בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכנו אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורכם פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 01.10.2021