מדיניות ואחריות

מדיניות החלפת תכשיט לאחר 30 יום

כל החלפת תכשיט לאחר 30 יום מותנית בבדיקת התכשיט במעבדה לקבלת אישור.

  • עד תום השנה הראשונה ניתן להחליף את התכשיט אך יש להפחית 30% ממחיר הקנייה אשר שולם על התכשיט המוחזר עקב ירידת ערך.

  • עד תום השנה השנייה – יש להפחית 40% ממחיר הקנייה.

  • עד תום השנה השלישית – יש להפחית 50% ממחיר הקנייה.

* ניתן לממש זיכוי עם ירידת ערך בקניית תכשיטים בלבד.

* ההחלפה בתום ה- 30 יום אינה כוללת: שרשראות ללא תליון, תכשיטי פנינים ו/או אבני חן, פריטי Pesavento, Bliss ו-Morellato ופריטים במבצעים מיוחדים או ב-SALE.

* לא ניתן להשתמש בזיכוי בקניית פריטים במבצעים מיוחדים או ב-SALE.

שדרוג / Upgrading לתכשיטי יהלום סוליטייר

ניתן לבצע שדרוג של היהלום בטבעת / עגילים / תליון אשר נרכש ב'Miller' עם שיבוץ של יהלום סוליטייר לפי הכללים הבאים:

  • זמן השדרוג הינו למשך 5 שנים מיום הרכישה.

  • השדרוג מחייב תוספת של לפחות 40% ממחיר הקנייה המקורי.

  • ניתן לשדרג טבעת לטבעת, תליון לתליון, עגילים לעגילים.

  • כל שדרוג מותנה בבדיקת התכשיט במעבדה לקבלת אישור לשדרוג.

* במקרה בו לקוח/ה מעוניין/ת בשדרוג צמיד טניס - יש לשלוח את הצמיד לבדיקה במעבדה לקבלת אישור.

** לאחר שדרוג תכשיט לפי הנהלים שלעיל, ניתן להמשיך ולשדרג את התכשיט בהתאם לנהלים, או להחליפו בפריט אחר עם ירידת ערך לפי הנהלים שלעיל.

בכל אחת מהאפשרויות הנ"ל החברה שומרת לעצמה את הזכות לא לבצע את ההחלפה ו/או השדרוג בהתאם לממצאי בדיקת המעבדה.

אחריות
  • אחריות ברכישת תכשיט מרשת "מילר" הינה לתקופה של שנה אחת בלבד. למעט מקרים שיפורטו להלן.

  • מתן שירות לאחריות יינתן דרך סניפי רשת חנויות "מילר"

  • בכל מקרה של פגם כאמור, חברת "מילר" תתקן את המוצר לפי מיטב שיקול דעתה, היה והוחלט לאחר בדיקה כי הפגם במוצר אינו נכלל במסגרת האחריות והוא ניתן לתיקון, ניתן יהיה לתקנו בתשלום.

  • האחריות אינה כוללת בלאי טבעי(כגון: מתיחה של תכשיט בעל גמישות וכד'), נזקים שנגרמו משימוש וטיפול לקויים, תאונה ו/או השחתה בזדון. כמו כן, האחריות אינה מכסה מוצרים אשר עברו תיקון מכל סוג שהוא שלא על ידי חברת "מילר"

  • האחריות על שיבוץ היהלומים בתכשיט בתקופת השנה הראשונה תקפה רק במידה ולא נגרם נזק ו/או שבירה לשן שבה שובץ היהלום, גם אם לא במודע של הלקוח/ה שהתכשיט קיבל מכה/נפגע.

  • אין אחריות על אובדן או גניבת מוצר.

  • האחריות על רכישה או תיקון השעון היא על פי התחייבות היבואן הרשמי בלבד.

  • ברכישת שעון, אין אחריות על חדירת מים, רצועות, זכוכיות, ציפויי מתכת/קרמיקה/זהב ושאר חלקים חיצוניים.

דגשים לתנאי האחריות

  • אין חברת "מילר" אחראית על איכותם או טיבם של אבנים ו/או תכשיטים אשר לא נקנו ב"מילר"

  • במידה והלקוח מזמין תכשיט עם אבן משלו או מוסר לתיקון תכשיט שלא נרכש ב"מילר", האחריות במקרה של נזק לאבנים חלה על הלקוח בלבד.

  • האחריות על תיקון או טיפול שבוצע בשעון מותנה בכך שלא ייגרם לשעון נזק חיצוני כלשהו, כגון: חדירת מים, מכות, פגיעות, שבר ו/או שימוש לקוי.

  • מומלץ לבטח תכשיטים ושעונים בפוליסת כל הסיכונים.