מדיניות משלוחים
  1. מרבית ההזמנות נשלחות ממשרדי החברה שממוקמים ברמת גן.

  2. בחירתכם באפשרות למשלוח לביתכם או למקום עבודתכם תלווה בתשלום מצידכם, עלות המשלוח תנתן עפ"י הכתובת המבוקשת.

  3. יודגש כי הרוכש יקבל הצעת המחיר למשלוח לפני ביצוע העסקה בכדי לאפשר את בחירתו.

  4. יצוין כי על פי היעדים המחיר משתנה ונציין שכיוון שמדובר במוצר יוקרתי עלויות השילוח הן שונות ממוצר רגיל.

  5. "מילר" תקבע את סוג האריזה לפי המוצר ורגישותו, הכול כדי להבטיח שתקבלו את המוצר באופן מאובטח ושלם.

  6. ברכישה דרך נציג השירות של מילר, תתבקשו למלא טופס רכישה שבו תמלאו פרטי כרטיס אשראי וכתובת למשלוח.

  7. "מילר" תוציא משלוח אך ורק לכתובת שמילאתם בטופס הרכישה והחבילה תימסר אך ורק לאדם שרשום באימות תעודת הזהות שלו/שלה מול השליח.

  8. המשלוחים יוצאים ללקוח על ידי חברת השילוח שתמצא לנכון ע"י חברת "מילר" באמצעות דואר שליחים או דואר אוויר ממשרדי "מילר" ועד לבית הלקוח/ה או למקום העבודה.

  9. יש באפשרותכם לאסוף את הפריט שנרכש מאחד מסניפי הרשת ללא עלות, רק באמצעות הרוכש עצמו בליווי העתק חשבונית הרכישה ות.ז.

  10. זמני אספקת המשלוח תלויים בזמינות המוצר ובנותני שירות השליחות, "מילר" תעדכן לפני הרכישה צפי אספקה למוצר.

  11. לא ניתן לבצע משלוחים בימי ו' שבת או ערבי חג.

 
מדיניות החזרת פריטים

בכל הנוגע להחזרת המוצרים מדיניות "מילר" תהיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 והתקנות שתוקנו על פיו. החוק ניתן לצפייה באתר הממשלתי: www.moital.gov.il

 

רכישה בסניפים

החזר כספי יינתן אך ורק לתכשיטים עד לסכום קנייה של 3,000 ₪ עד 48 שעות לאחר הקנייה ולשעונים עד 14 ימים לאחר הקנייה ובתנאים הבאים:

  1. בהצגת חשבונית או פתק החלפה המעידים על ביצוע העסקה או כל הוכחה על ביצוע העסקה, על הסכום ששולם ועל אמצעי התשלום.

  2. ההחזר הכספי יתבצע על פי אמצעי התשלום.

  3. דמי ביטול העסקה הם 5% ממחיר הקנייה או 100 ₪, הנמוך מביניהם.

  4. בתשלום בכרטיס אשראי, ייגבה תשלום בעד סליקת* כרטיס האשראי.

  5. זכות הביטול אינה כוללת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח בהזמנה מיוחדת, או שהמידה הותאמה ללקוח/ה, הזמנת טבעות נישואין ושיבוץ אבני הלקוח/ה.

  6. המוצר יוחזר או יוחלף באריזתו המקורית, ללא כל פגם וללא כל סימני שימוש. לחברה הזכות לשלוח את המוצר לבדיקה. במידה וישנו חבק/תווית על התכשיט או השעון, יוחזר המוצר עם החבק/תווית עליו.

במקרה של תכשיטים בסכום קנייה של מעל 3,000 ₪ ובכל מקרה של החזרה שלא בתנאים המצוינים לעיל, ניתן להחזיר מוצר ולקבל עבורו תעודת זיכוי או להחליפו במוצר אחר, תכשיטים תוך 30 ימים מיום הרכישה ושעונים ותכשיטי כסף תוך 14 ימים מיום הרכישה, תחת התנאים הבאים:

  1. המוצר יוחזר או יוחלף באריזתו המקורית, ללא כל פגם וללא כל סימני שימוש. לחברה הזכות לשלוח את המוצר לבדיקה.

  2. לא יוחזרו או יוחלפו מוצרים אשר נעשו בהזמנה – הזמנה מיוחדת, התאמת מידה ללקוח/ה, טבעות נישואין ו/או שיבוץ.

* עלות הסליקה תיבדק באופן פרטני לאחר הבקשה לביטול העסקה.

** אין כפל מבצעים בכל מקרה שהוא.

רכישה דרך האתר

המשתמש רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, על פי הפרטים לעיל (רכישה בסניפים). עדכונים בעקבות רכישה דרך האתר כמפורט להלן:

1. ביטול העסקה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט - יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 03-5273722. בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו).

2. ביטול העסקה בסכום שלא עולה על 3,000 ₪ מרגע קבלת הפריט בידי הרוכשים, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה – הרוכשים יהיו רשאים לבטל את עסקת הרכישה בתוך 48 שעות מיום קבלת הפריט ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש.

4. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה למפרט לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).

5. ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר - על המשתמש לבדוק את הפריט מייד עם קבלתו, יהיה רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 48 שעות מיום קבלת הפריט לידיו.

6. בכל מקרה של ביטול עסקה, החזרת המוצר, החלפתו במוצר אחר או קבלת זיכוי כספי תעשה בכפוף לתנאי מדיניות החזרת פריטים לעיל, והחזרת הפריט לאחד מסניפי הרשת.

7. תכשיטים שמחירם עולה על 3,000 אינם ניתנים להחזרה, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה למפרט.

8. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. החלפת הפריט במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה בסניפי "מילר", אך ורק בהתאם למדיניות החזרה/החלפה הכללית הנהוגה ברשת "מילר", ויכולה להתעדכן מעת לעת.

9. בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד' ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של "מילר" במייל info@miller.co.il או בטלפון 03-5273722